پاک کردن لکه روغن موتور و گریس از روی لباس

پاک کردن لکه روغن موتور و گریس از روی لباس ؛ چگونه ؟ 3

هنگام کار بر روی ماشین یا سایر تجهیزات و حتی هنگام سوار شدن بر اتوبوس یا اتومبیل، لکه های مزاحم روغن موتور یا مواد چرب مانند گریس به راحتی می توانند روی لباس های شما مالیده شوند. این ماده چرب قادر به اشباع الیاف پارچه ای است که لباس از آن ساخته شده است. تلاش برای پاک کردن لکه روغن موتور با استفاده از مواد شوینده سنتی می تواند احساس ناامیدی در شما ایجاد کند زیرا لکه های قابل توجه روغن حتی پس از شستن روی لباس شما باقی می مانند. برای فهمیدن روش های پاک کردن لکه روغن موتور و گریس از روی لباس همراه بازرگانی البرز باشید

پاک کردن روغن موتور از لباس یک کار کاملا مشکل است. وقتی صحبت از کت ها و پارچه های محکم از جمله شلوار جین می شود، کار دو چندان سخت تر می شود. مواد شوینده معمول بر لکه هایی که مایعات چرب بر جای گذاشته اند بی اثر هستند. با سفید کننده ها به جون لباس نیفتید! آنها می توانند پارچه را خراب کنند.

استفاده از برس برای تمیز کردن لباس می تواند مواد به کار رفته در ساخت لباس را نازک کند. به همین دلیل شما باید در جستجوی راهی مناسب برای بازیابی ظاهر قبلی لباس خود باشید. در مجموع اگر با لکه های چرب بر روی لباس خود روبرو شدید، باید نوع پارچه را در نظر بگیرید.

پیشنهاد ما!!

پیشنهاد 100درصد تضمینی ما در فروشگاه البرز برای از بین بردن لکه های تازه وحتی خیلی قدیمی را اعم ازانواع روغن وانواع گریس. قهوه چای. انواع سس .اب میوه انواع وسایل آرایشی(رژلب.ریمل….) و در کل انواع رنگ و الودگی موجود در محیط اطراف از روی انواع لباس .پارچه.مبلمان.فرش دستباف و ماشینی.تمیزکاری گارگاهی و منزل آشپزخانه.اتاق خواب و حتی محیط های بهداشتی درمانی اسپری چند منظوره لکه بر گلینت میباشد که 100درصد گیاهی فاقد مواد شیمیایی .بدون ایجاد حساسیت برای اشخاص حساس به مواد تمیز کننده. بدون بو بدون رنگ میباشد.

دارای گواهینامه vegon وگواهینامه حفظ محیط زیست eco

100درصد بدون الکل و بدون مواد شیمیایی

نحوه پاک کردن لکه روغن موتور از روی لباس

پاک کردن لکه روغن

لکه های روغن موتور روی پارچه می توانند به صورت سطحی قرا بگیرند و یا داخل  آن نفوذ کنند. بدیهی است که مقابله با لکه ای که روی سطح است و به تازگی ایجاد شده بسیار آسان تر است؛ بنابراین سریع عمل کنید اما فراموش نکنید – بافت پارچه های ظریف به راحتی متاثر از حلالها جدا می شوند.

چگونه می توان لکه روغن موتور و یا گریس را از روی پارچه پاک کرد؟ چند روش اساسی وجود دارد:

روش یک)  محل چرب  و یا لکه را با اسپری پاک کننده چند منظوره  گلینت آغشته کنید وبعد با فرچه و یا برس به صورت یکنواخت در جهات مختلف روی ان بکشید و معجزه گلینت  را همان لحظه مشاهده کنید.فقط کافیست یکبار از این محصول استفاده کنید تا قدرت و کیفیت ان را برای همیشه در یاد داشته باشید!!

روش دو) محل چرب را با مایع ظرفشویی بپوشانید و اجازه دهید 15 دقیقه به همان حالت بماند. سپس آن را با استفاده از حوله یا پارچه از روی لباس پاک کرده و لباس را با مواد شوینده لباس شستشو دهید.

روش سه) با استفاده از پودر گچ سفید نیز می توان لکه تازه را از بین برد. محل را با گچ بپاشید. صبر کنید تا پودر جذب شود؛ سپس آن را پاک کنید. لباس ها را طبق معمول بعد از عمل بشویید. به یاد داشته باشید که تکنیک داده شده زمانی که لکه همچنان چسبناک باشد بهترین عملکرد را دارد.

روش چهار) لکه را با تینر رنگ یا نفت سفید بپوشانید. مایع را در محل ریخته و سعی کنید با استفاده از حوله آن را به مرکز نزدیک کنید. پس از آن، می توانید با شستن لباس در ماشین لباسشویی در بالاترین درجه حرارت مجاز (طبق دستورالعمل های مربوط به برچسب مراقبت از پارچه) آنها را پاک کنید.

در صورتی که روغن به صورت عمیق به لباس وارد شده است، استفاده از روش زیر را در نظر بگیرید:

اگر لکه را دیر پیدا کردید، می توانید آن را با بنزین از بین ببرید. دو حوله را به بنزین آغشته کنید و آنها را به مدت نیم ساعت در زیر و روی لکه قرار دهید. بنزین باعث حل شدن روغن و جذب به حوله ها می شود. پس از آن لباس را بشویید.

چگونه می توان لکه روغن روی شلوار جین را پاک کرد؟

جین پارچه ای است که بیشتر از همه دچار لکه های روغن موتور می شود زیرا شلوار جین مورد علاقه زنان و مردان است و در همه جا پوشیده می شود. برس به پاک کردن لکه چرب از پارچه کمک می کند اما اول از همه باید از یک حلال استفاده کنید؛ سپس مقداری مواد شوینده را روی لکه بریزید و آن را با آب بشویید. سپس روی آن مسواک بکشید.

باید ذکر شود که گاهی اوقات مخلوط آمونیاک و سقز می تواند یک پاک کننده موثر باشد. مخلوط را روی لکه لباس ها اعمال کنید و لکه را با استفاده از حوله مالش دهید. در آخر لباس ها را در آب و صابون بشویید. فراموش نکنید که سقز رایحه ای غیرمعمول و ماندگار دارد؛ بنابراین شلوار را خیلی خوب شستشو دهید.

در فروشگاه ها نیز می توانید اسپری مخصوص خنثی سازی لکه های روغن مانند اسپری زنگ بر WD40 را پیدا کنید. ما این نوع اسپری ها را به افرادی که اغلب با روغن موتور و گریس تماس دارند توصیه می کنیم.

وباز هم پیشنهاد ما استفاده از اسپری چند منظوره گلینت میباشد که توضیحات ان در بالا عنوان شده است .

اسپری لکه بر WD40

خانم های خانه دار باتجربه ادعا می کنند که می توانند از شر هر لکه تازه ای خلاص شوند! بنابراین توصیه می کنیم از به کار بردن روش های متفرقه خودداری کنید. گاهی اوقات 2-3 دقیقه کافی است تا لباس دوباره تمیز شود و در خرید لباس های جدید صرفه جویی کنید! توصیه های داده شده را دنبال کنید و سعید کنید لباس های لکه دار خود را خراب نکنید.

3 نظر

  1. سلام روغن چرخ ریخته روی شلوار پارچه میشه روش پاک کردنشو بهم بگین ممنون

  2. من گریس ریخته رو موهام چه کنم🤦🏻‍♂️

  3. راحتترین کاراینه موهاتوکوتاه کنی
    امابامایع دستشویی وظرفشویی وتایدهم میتونی .پودرگچ هم خوبه مطابق دستورنگارنده عمل کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 5 =

طراحی سایت با افتخار در   ناوک آنلاین به سفارش طراحان پرسیکا